Tots copiem

Dimarts vam anar a un concert-tertúlia de Nacho Vegas. Perill. Ell es va fer el tonto, i al principi va assegurar que als correus que li havia enviat el mànager no hi posava res d’això, no me’n vaig creure ni mitja paraula. La cosa va ser agradable i va donar molt de sí. Cada cop que algú li feia una pregunta sobre una cançó, se la treia de sobre amb un “ah, sí, esta me la copié de…” i així fins al “todos copiamos, lo que a veces no te cogen”. Em va desarmar i vaig començar a creure que no tot és pose. D’entre les referències, em vaig quedar amb que Días Extraños la va basar en Hanky Panky Nohow de John Cale. Em va encantar que cités Paris 1919 com un dels seus discs preferits, encara recordo aquell cap de setmana que el senyor Alcántara me’l va presentar a la redacció. Gran disc. Per cert, ja ho haureu vist, Nacho Vegas es va declarar fan de Manel i en va fer una versió en asturià, amb tot el grup a la sala, evidentment. A Nacho Vegas l’acompanyaven Fernando Alfaro i Abraham Boba. Em va encantar el timbre de veu d’aquest últim i algunes de les seves cançons. La cosa va donar bastant més de sí, però aquí s’hi ve a escoltar música.

Avui buscant alguna cançó de Mark Lanegan per posar a l’informatiu, m’he trobat amb aquest duet amb Isobel Campbell, i juraria que ja l’havia sentit abans. Però, no, abans eren Nick Cave i Kylie Minogue. No em negareu que té un rotllo molt similar.

I dijous vam despedir The Sunday Drivers, sobris, discrets, sense ni un comentari sobre la seva despedida van encadenar melodies i harmonies infalibles una darrere l’altra, fins al Rainbows of Colours final.

Bona setmana,

la llista de la setmana (16-05-10)

Anuncis

~ per Miquel Bernis a 17 Mai 2010.

Deixa un comentari

 
