Si avui és dilluns, això que queia del cel era pluja

Divendres em diuen que aquest any el Faraday serà massa. I amb tot un cap de setmana per donar-hi voltes, què voleu, m’he anat fent pel.lícules. La meva preferida era aquella en la que surtien Belle and Sebastian. Al final no, però Déu n’hi do amb el Faraday.

Quin nivell aquesta setmana. La llista és de gran restaurant. De primer el senyor més alt del món, que sempre va amb samarreta imperi com si s’acabés de llevar i això del món exterior no anés amb ell. Tros de disc aquest “The Wild Hunt” que acaba de treure The tallest man on earth. El senyor Spotify se l’ha comprat aquesta setmana, i també s’ha comprat el nou de Los Planetas, m’agrada especialment aquesta psicodèlica Atravesando los montes, que no hauria desencaixat a Unidad de desplazamiento.

Aquesta setmana gràcies a @leftyheart @fotogramaclave i gràcies a @oriolllado hem descobert a A.C. Newman,  que té temes com aquest The Town Halo, una perla que té tantes influències diferents que s’han d’agrupar per dècades. Boníssima. I per acabar no em digueu que no us molen aquesta mena de The Killers canadencs, em torna boig aquest piano que fa les respostes a l’estrofa.

Ja no plou, em posaré la closca a l’esquena i sortiré a matar monstres una estona. Bona setmana,

la llista de la setmana (19-04-10)

Anuncis

~ per Miquel Bernis a 19 Abril 2010.

2 Respostes to “Si avui és dilluns, això que queia del cel era pluja”

  1. Totalment enganchada a The Wild Hunt.

    Recordo el moment King of Spain al Primavera de l’any passat i la decepció de no trobar-la enlloc. Doncs aquí la tenim. Tros de tema i tros de disc!

    I més d’un i de dos hem pensat seriosament en Belle and Sebastian al Faraday 🙂

  2. Puf i de tres, que l’espina de Belle and Sebastian ja dura massa temps.

    Molt bona llista, l’escoltarem a casa 🙂

Deixa un comentari

 
