Faig tard i no em surt cap títol pel post d’aquesta setmana

La llista de la setmana comença amb l’arribada a Spotify dels Amics de les arts. No n’hi ha per tant, la veritat, però igual que el primer hype en català de la història, ells també són molt bons lletristes i han sabut ocupar un lloc ambigu entre les ulleres de pasta i la motxilla Quechua. No és fàcil.

En Salvatierra m’anuncia des de Nova York que Fanfarlo són al show de David Letterman, li devem al Primavera Sound haver-los descobert una tarda de dissabte. Li dec moltes coses a aquest festival. El cantant em recorda massa a Beirut, però m’agraden. A la llista de la setmana també hi trobareu una cançó preciosa de Corinne Bailey Rae i per acabar una espècie de barreja divertida entre Guillem Gisbert, Morrissey i Michael Bublé, els cors em semblen antològics.

Bona setmana,

<<<<//// la llista ////>>>>

~ per Miquel Bernis a 17 febrer 2010.

Deixa un comentari

 
