quisapon

De cop em trobo sortint per una porteta de fusta petita i atrotinada, amunt i avall, entrant i sortint hi ha una noia rossa, jove, amb una camisa florejada molt estiuenca. És l’accés a un terrat, s’assembla al que hi havia en aquella casa que un any vam llogar a Palamós, és tort, té rajoles aixecades i bonys per totes bandes. A fora hi ha un senyor gran i robust, s’assembla al meu tiet pagès, però no, és Johnny Cash. Em mira i en pregunta si voldré sopar a fora o a dins. Evidentment el respecte cap al personatge se’m menja i contesto fluixet i dubitativament que tant me fa. Johnny Cash mira el cel i em pregunta si plourà, com si sabés que m’hi dedico. La pregunta em fa mal, perquè si em molestaria fallar el pronòstic un dia, aquest seria el que Johnny Cash em convidés a sopar al seu terrat de quisapon. Continuo encongit, tímid, però m’armo de valor i intento respondre, amb aquell convenciment que a vegades s’ha de gastar encara que no tinguis:

-No!, crec que ja no plourà més… però no és del tot segur.

De cop retrona el cel i se’m posen per corbata, però acte seguit apareix un avió i la seva estela al cel. Falsa alarma, menys mal. La filla de Johnny Cash que du una camisa estiuenca li pregunta què ha de fer, sense ni mirar-me, es mostra molt servicial i obedient amb ell. No m’estranya, si alguna cosa infon Johnny Cash és respecte. Sona el despertador, i bah!… tinc 25 minuts per marxar.

A la llista de la setmana també hi trobareu una magnífica recomanació de ntouzon: Aroah versionant Lou Reed. Una de les cançons més tristes i commovedores que s’han escrit mai: Tired Eyes de Neil Young, i un parell d’apunts sense ordre ni concert del millor de la dècada: L’himne nacional de Radiohead, i Mr. Brightside de The Killers.

Bona setmana,

<<<<//// la llista ////>>>>

~ per Miquel Bernis a 1 Desembre 2009.

2 Respostes to “quisapon”

  1. MMmm, tú que et portes tan bé amb l’amic spotify… no sabries dir-me perquè fa 2 setmanes que el molt *** ** **** està en offline i no hi ha manera que torni a ser el dels bon temps. M’encantaria escoltar la llista, però no em deixa.
    Petó

  2. Brutals RAdiohead, Cash y Young !!

Deixa un comentari

 
