Esponja

El próximo disco, por favor, que sea con guitarra y palmas   //   Hi ha gent a la que ningú va a rascar el seu passat obscur, com el Tony Bennett per exemple   //   No en vull saber res més de tu   //   Dicen que nuestro batería se ahogó en su propio vómito, pero no es cierto, en realidad se ahogó con el de otro   //   romper un silencio así no tiene perdón // on vas sense la samarreta de l’equip? jo ho té el Java això…   //   Algú es pregunta si els darrers anys de Galileu van ser agradables?, doncs per què m’ho pregunteu a mi?!   //   no m’hi sento còmode    //   un dia vaig tenir clar que havia de marxar, i vaig buscar gent que vingués amb mi. No em van seguir els millors, alguns bons músics van optar per seguir la seva vida al poble , amb les seves famílies i les seves feines   //   Per què coi m’han agafat aquesta cançó sense permís aquests!, però Lennon em va frenar, i de fet, excepte en Keitel eren tots bons   //   -I just wanna have fun. -What kind of fun? -Any kind of fun.   //   Vaya disco más feo ha hecho Camarón!   //   I don’t sing for Pepsi, I don’t sing for Coke   //   Has de fer un disc de rock’n’roll Neil, em van dir de males maneres. I creu-me, si m’has d’amenaçar perquè faci una cosa, serà millor que tinguis clar què em demanes.   //   Esta es la última del último disco, la que nadie llega nunca.

<<<<//// la llista //// >>>>

Anuncis

~ per Miquel Bernis a 9 Novembre 2009.

Deixa un comentari

 
