Vostè guanya senyor Sennheiser

Molt bé, vostè guanya senyor Sennheiser, els seus auriculars especials per anar a córrer s’adapten fins i tot a les meves orelles grans, i han revitalitzat el meu mp3 de museu. Ha convençut al més incrèdul dels compradors. Li reconec que el primer cop que els vaig fer servir, quan va començar a sonar el clavinet del Superstition d’Stevie Wonder vaig tenir la sensació que més que córrer, saltava, o directament volava.
Parlant de Superstition, si teniu 5 minuts extres, no us perdeu aquest antològic live on Sesame Street que mereixeria un tractament a part, començant per la camisa del saxofonista, continuant pel nen que balla agafat a la barra i arribant fins al fet mateix que el senyor Wonder es casca un directe de 6 minuts en un programa infantil.

Espero que ja hagueu cremat el Come Saturday de The Pains of Being Pure at Heart, perquè, com si això fos una radiofórmula, ja ha arribat el moment d’estirar el segon senzill d’aquests novaiorquesos que em tenen totalment enganxat. És una cançó infalible, amb parada de bombo i baix inclosa cap al minut 3, i el don’t check me out! repetit i repetit al final.

A Indiespot llegeixo que el nou videoclip de Yo la Tengo, no el protagonitza Yo la Tengo, sinó els seus amics Times New Viking. Si el millor grup en actiu els respecta i els deixa ficar-se en el seu videoclip, no serà perquè sí, penso. I no m’equivoco. Aixequeu el cartell de TEMAZO, per favor.

L’Agut, el mateix que un dia em va fer llegir Fiebre en las gradas, em recomana que m’escolti Chairlift, ho faré. Tanquem la llista amb I do de Marlango.

The Pains of Being Pure at Heart – Young Adult Friction

<<<<//// la llista ////>>>>

Anuncis

~ per Miquel Bernis a 26 Agost 2009.

Deixa un comentari

 
